26 maja 2015

Przepędzam bakcyle energiczną karteczką

Witajcie.

Choróbsko mi się straszne przypałętało i rozłożyło cała rodzinkę. Na nic nie miałam siły, nawet na jedzenie. Moje scrapowe ambicje także odłożyłam na wysoką półkę. Na szczęście zarazki powolutku opuszczają mój organizm i szare komórki znów zabierają się do pracy. A do tego w moje łapki wpadły nowe papierki w energicznych kolorach i życie nabiera jasnych barw.


Bazę kartki stanowi żółciutki papier z kolekcji Bee Scrap Tutti Frutti. Pod kwiatkami także znalazło się kilka wydarciuszków z kolekcji.



Całość kompozycji zbudowałam na papierze do akwareli Canson, przy pomocy farbek akwarelowych i tuszy chalk zmieszanych z wodą. Tymi samymi tuszami zafarbowałam pastę strukturalną i przy użyciu szablonu powstały gwiazdki.


Stempelek odbity na arbuzowym papierze, wycięty w strzałkę. Kilka stempelkowych esów floresów i pisma,  stemplowanych Archival Ink.

Kwiatki poczyniłam sama! Hurra! :) Skorzystałam z tego kursu Pasje Kati.

Całość pochlapana czarnym i białym gesso.

Kateczka prezentuje się tak i jest do zgarnięcia w Blog Hopowej zabawie z Bee Scrap :)
Zapraszam!






Pozdrawiam serdecznie






3 komentarze:

  1. Kartka śliczna , dobrane kolory i tak wszystko ładnie rozmieszczone;) czekam na skrzyneczkę postarzoną przez Ciebie;) Pozdrowienia ewelina;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że wpadłaś w odwiedziny Ewelinko. A czasami mnie tak natchnienie najdzie i mi coś wyjdzie ;-) Teraz będzie trochę decou na blogu, a skrzyneczka się zrobi jak odmaluję zobowiązania i zakupię poleconego przez Ciebie Fluggera ;-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam dopiero zabawę z mediami, więc będę Cię podglądać z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)