10 kwietnia 2017

Dla pilota

Dzień dobry!

Dzisiejsza praca to efekt zmagań zarówno intelektualnych jak i manualnych. Usłyszałam, że dostanę wyzwanie. Ok. Ale, że aż takie? To już mniej okej...
Bo jak tu połączyć szachownicę lotniczą– znak Sił Powietrznych, malowany na statkach powietrznych- formę kwadratowej szachownicy o czterech polach w kolorach czerwonym i białym, z szaro- błękitno- stalowym kolorem munduru?? Ech, mózg mi się gotował, ręce trzęsły ale pewnego dnia zebrałam się na żołnierską odwagę i wymalowałam barwy narodowe na papierze akwarelowym 20x20 cm. A potem poszło z górki- drapane, szarpane rozmywane, czyli to co zawsze. ;)

Efekty oceńcie sami. Jak zawsze.

Good morning!

Today's work is the result of both- intellectual and manual struggles. I heard I was going to get a challenge. Approx. But that such a thing? It's less ok ...
For how do you combine the air checker - Air Force sign painted on aircraft - a square-shaped chessboard with four fields in red and white, with a gray-and-steel uniform color ?? Eh, my brain was boiling, my hands were shaking but one day I gathered for soldier courage and painted national colors on 20x20 cm watercolor paper. And then went up the hill - scratched, tugged blurry, that is what always. ;)

Effects self-assessment. As always.






Pracę zgłaszam na wyzwanie:




Pozdrawiam :) || Hugs
Magdalena




23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Inna...niż pozostałe Twoje prace, ale czego się nie robi dla przyjaciół...

      Usuń
  2. Choć jestem wielkim fanem talentu tej Pani to ta praca mnie nie zachwyca, być może dlatego, iż przyzwyczaiłem się już do innej tematyki zawartej w Jej pracach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gustach ponoć się nie dyskutuje, ale tym razem w gust nie trafiło. Być może kolejna praca przysporzy więcej emocji w odbiorze? Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Unusual & stylish layout! Thank you for joining our challenge at Mixed Media & Art!

    OdpowiedzUsuń
  4. So interesting and unusual!
    Thanks for joining us at Mixed Media & Art!

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this! It's so unique and so well done, thanks for joining us at MM&A!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)