9 sierpnia 2018

Rajski albumik

Dzień dobry.

Lato w pełni, nic więc dziwnego, że w głowie kolorowo i wakacyjnie. Tegoroczny sezon nastraja pozytywnie, morze wyjątkowo ciepłe ale moje myśli powędrowały w jeszcze cieplejsze zakątki Świata. Na wyspy pełne flamingów i hibiskusów. Przeniosłam się w świat bajecznych kolorów za sprawą warsztatów dla dzieci i dorosłych, jakie miałam okazję poprowadzić podczas urodzin mojego miasta. Essy- floresy przygotowały zestaw pięknych tekturek a bazy Rzeczy z papieru, pięknie nam się poskładały. 
Do wykonania albumu przygotowałam bazę shadowboxa i poskładany kawałek papieru craftowego. Taki album w wersji zimowej mieliście okazję wykonać ze mną w Poznaniu na Craft Party. Tym razem lżej bo tekturki typowo wakacyjne. Nowa kolekcja letnia Tropical Island czeka na Was w sklepie! Do tego akwarelki i album na wspomnienia z wakacji gotowe. ;)

Relacja z warsztatów na dniach. Sezon urlopowy w pełni, dlatego mam lekkie opóźnienia ;)







W pracy wykorzystałam:


Tropical island - pelikan - tekturka do scrapbookinguTropical island - Aloha! napisy - tekturka do scrapbookingu   Tropical island - kaktusy - tekturka do scrapbookingu
Ayeeda Medium - Gesso BiałeShadow box - kraftAkwarela w kostce 1,5 ml  - 05 żółć kadmowa jasna




Pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)