24 marca 2015

Wtorek z BEE SCRAP #2 Art Journal [GRA O TRON]

Witajcie.
Jak wiecie, kiedyś tam powiłam synka. No i do tego synka nijak pasują księżniczki, zamki i różowy kolor. I jak tu ugryźć tą kolekcję ?




Jak się okazało, wcale nie tak trudno. Idealnie wpasowała się w moją art jurnalową wariację, na temat marzeń. Księżniczka wycięta z kolorowych paperów z dodatkami, sentencja, zamek i zasiedmiogóry wycięłam z różnych papierów. 




Papier do akwareli, zagruntowałam farbkami wodnymi i medium żelowym. Potem ponaklejałam wycięte elementy, odbiłam szablon pastą strukturalną. Wszystko podrasowałam gessem, pastelami, markerami i farbkami. A, że bycie księżniczką zobowiązuje, to i klej z brokatem znalazł na mojej stronie miejsce.







A Paulince chciałam podziękować, za nazwę dla mojej pracy <3 strasznie mi się spodobała, zwłaszcza, że z niecierpliwością czekam na kolejny sezon.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)