26 stycznia 2015

Mix mediowe nowości || Mix Media news

Jeśli ktoś mnie podgląda na Instagramie, zapewne widział zajawkę moich nowych mix mediowych zmagań.
Ponieważ mamy nowy rok, postanowiłam zrobić sobie nowy art journal. W ręce wpadła mi akurat fajna tekturka, która świetnie wpasowała się w rozmiar papieru craftowego. Nie dość, że strasznie mi się podoba jego kolor, to zawsze chciałam robić dzienniki w stylu France Papillon.
Zmajstrowałam więc okładkę w stylu mix media. Tekturkę oblepiłam bibułką, nałożyłam grubą warstwę gesso, pastę strukturalną przez szablon. Wszystko pokolorowałam dostępnymi mi farbami w kolorze zielonym. Przy okazji odkryłam sposób na zrobienie domowej, perłowej mgiełki z akryli. I już. :)

If someone's watching me on Instagram, probably seen the trailer of my new mix media struggle.
Because we have a new year, I decided to take a new art journal. In her hand caught my cool cardboard that fits well in the size of the paper craft. Not only did I like it awfully its color, it always wanted to do the logs in the style of France Papillon.
So were up in the style of the cover mix media. Plastered cardboard tissue paper, I applied a thick layer of gesso, structural paste the template. All colored a green paint. By the way, I discovered a way to make a home, pearly mist with acrylics. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)