1 października 2014

When two become one

Pewnego letniego dnia, wymalowałam się kolorowo, założyłam kieckę i walnęłam focię z rąsi. Wrzuciłam na Instagram. Narzucając jeden z filtrów zrobiłam sobie zielone oczy, które bardzo mi się podobają. Nie potrafiłam sobie odmówić oscrapowania mojego "dzieła". Tak w skrócie, można opisać historię tego zdjęcia. 

One summer day, I made colorful makeup, I wore a dress and I did selfie. I put photo on Instagram. By imposing a filter, I took a green eyes, which I like very much. So in short, I describe the history of this photo.







Ponieważ zieleń staje dla mnie w opozycji do różowego, postanowiłam, w takiej właśnie tonacji utrzymać mój scrap. Za wzór, posłużyła mi mapka z najnowszego wyzwania Scrap365. Inspiracji natomiast, nowe wyzwanie Humy w Art Piaskownicy.

Because green is for me in opposition to pink, I decided, in such a tone to keep my scrap. For pattern, served me a map of the latest challenges Scrap365. Inspiration, however, a new challenge Huma in Art Sandbox.







I tak, podarłam resztki moich papierków, które zalegały w szafce i ostemplowałam a przetarcia potuszowałam. Bazę stanowi papier 7Dots Studio, który też potraktowałam nożyczkami i tuszami w kolorze brązu, czerni i różu. Wcześniej zagruntowałam cały papier medium żelowym, aby pastele dobrze się rozcierały. Pochlapałam farbami akwarelowymi, alkoholowymi i akrylowymi. Kilka perełek w płynie i naklejek. 

And so, tore the remnants of my papers that littered the table and stamped and abrasions covered up. The base is a paper 7Dots Studio, who also decided to take the scissors and inks in color brown, black and pink. Prior to prime the paper with gel medium to pastels well rubb on. Splashed with paint: watercolor, alcohol and acrylic. A few beads in a fluid and stickers.









Inspirację mojego LO zaczerpnęłam z i tam je posyłam:
October Sketch Challenge SCRaP365



Przepis na.. LO

Przepis na LO Humy - ART PIASKOWNICA








5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie - rzeczywiście zasłużyło na scrapową oprawę :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wizytę. Świetny temat i świetna zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful page <3 Thank you so much for playing along with us at Scrap365 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. This is gorgeous, I love the splatters on a diagonal. Thank you so much for joining in the Scrap 365 Sketch challenge! x

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning...both you and your layout :) A gorgeous take on the sketch. Thank you so much for playing with us at Scrap365, Ali x

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)