1 sierpnia 2014

Instafun






Jest Instagram. I nie zawaham się go użyć. :)
Zaczęłam robić zdjęcia telefonem, ponieważ jest to znacznie szybsza metoda kontaktu z wami. I dzięki temu mogę pokazać co aktualnie robię.

Obecnie pracuję nad zamówionym przez koleżankę pudełkiem, na pamiątki.  Przy okazji, zrobię podobne dla siebie.

 Wróciłam do korzeni i przykleiłam żelazkiem serwetkę na drewniane zwierzaki
z Drewutnia-Deco.
 Embossing na gorąco ( wreszcie kupiłam nagrzewnicę. Yuppie! ! ) i cieniowania farbą i tuszem. Gotowe!


Koniecznie dajcie znać czy wam się podoba.


Mój profil na Instagramie to
 madebynolanna







It is Instagram. I would not hesitate to use it. :-)  I started to take pictures of my phone, because it is much faster method of communicating with you. And thanks to that I can show you, what i`m currently doing.

Currently I am working on commissioned by colleague box, for souvenirs. By the way, I do one for myself.  I went back to the roots and sticked iron napkin on wooden animals from Drewutnia - Deco.

Hot Embossing (finally bought a heater. Yuppie!) And shading with paint and ink. Ready! Be sure to let me know if you like it.


My profil on Instagram name is
madebynolanna













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)