4 sierpnia 2015

Szewc bez butów chodzi

Czołem Rodacy.

Trochę upał co??? Nooo, też się rozpływam. I choć ogromnie tęskniłam za słoneczkiem przez kilka ostatnich dni, to odwczorajsze upały wcale mi nie w smak.
Na szczęście wieczory chłodniejsze i z przyjemnością można usiąść do radosnej scrapowej twórczości.

Wykorzystałam piękne scrapowe papierki ze Scrapberry`s, które nakleiłam na gel medium na kalendarz, którego używam od kilku miesięcy. I który już od długiego czasu chciałam ozdobić. wreszcie się udało i efekty możecie podziwiać poniżej. A zrobiłam dużo zdjęć. Bo mi się udała ta okładka. Tak myślę.

Reszta to tekturki, pasta strukturalna, gesso i kuleczki szkalane i moje ukochane ostatnio medium Ranger Enamel Accents















Poniżej lista podlinkowanych produktów, które możecie znaleźć w sklepiku i wykorzystać przy wykonaniu podobnej pracy.







    
















3 komentarze:

  1. no no no jestem pod wrażeniem, przepiękna ta okładka . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I really love your fabulous creation. ♡☆
    Great job. Love it.
    Hugs, Sony
    Sonia-Studio60

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)