24 czerwca 2015

Kartka romantyczna

Witaj.



Ostatnio trochę Cię tutaj zaniedbałam. Wynika to z tego, że dużo się ostatnio dzieje, zmieniam troszkę szatę graficzną bloga, rozwijam profil facebookowy. I dodatkowo zostałam przyjęta do nowej grupy inspiracyjnej. Do jakiej, opowiem jutro. :) Choć obserwatorzy profilu na facebooku, już wiedzą. Może i Ty zostaniesz jednym z nich?
Wystarczy kliknąć w poniższy banerek lub ikonkę F na pasku bocznym.




Kilka dni temu poczyniłam karteczkę dla Bee Scrap.
Wykorzystałam w niej całe mnóstwo elementów. Począwszy od najnowszej kolekcji "Na Ludowo", poprzez tekturki i najnowszy Kit Polish Kit Project.
Ale zacznę może od początku.


Całość jest na bazie papieru Simple Stories i Bee Scrap. Oba papiery naklejone warstwowo, przy czym niebieski potraktowałam suchym pędzlem i gesso, pastą strukturalną nałożoną przez szablon i mgiełkami. Na koniec odrobina stempelków.



Gaza, tekturka ze Scrapińca, która została mi jeszcze z warsztatu z Mariuszem Gierszewskim. Do tego tiulowe dodatki, perły i kwiaty z PKP oraz pozostałości kwiatów ze wstążki tiulowej, jakieś mikrokuleczki .



 Tutaj jest napis z SnipArt, który baaardzo się przydał, a był gratisem do zamówienia. :)




A tak prezentuje się całość.
Na fejsie podobało się dostatecznie. Ciekawa jestem jak podoba się Tobie.









7 komentarzy:

  1. Dziękuję. Mogę wymienić jakąś na mini cudeńko z Twojej "kuźni śliczności" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł ;) zrobię coś specjalnie dla Ciebie bo już wszystkie szkatułki zostały sprzedane ;)

      Usuń
    2. Ekstraśnie. Ja też zrobię coś extra dla Ciebie. :)Odezwę się na maila, chyba,że korzystasz z Facebooka? Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    3. facebooka jeszcze się nie dorobiłam pozostaje na teraz kontakt mailowy ;) pozdrawiam ;)))

      Usuń
  2. Bardzo ładna, takie małe cacuszko. Piszesz o sobie, że raczkujesz w scrapach. Niemożliwe, ja tak pięknie nie umiem jeszcze, więc jestem tylko pełzakiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Holly. Patrząc na wieloletni dorobek innych to raczkuję. Ale powiem Ci w sekrecie,że jak siadam do pracy to nie wiem co z tego wyjdzie i wątpię,że się uda. A potem bach. I jest. Trenuj cierpliwie a na pewno zaczniesz odnosić sukcesy jakie sobie wymarzyłaś. :-)

      Usuń

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)