17 marca 2015

Wtorek z Bee Scrap - LO`S [BEE FREE]

Dziś mam dla Was pierwszą inspirację DT Bee Scrap.
Jak na prawdziwą pszczelą rękodzielniczkę, na warsztat poszedł żółty kolor, deski oraz owady.


W pracy wykorzstałam jako bazę papier z kolekcji "Góralska melodia"

Piękną szarą deseczkę okleiłam skrawkami kolorowych papierów z tejże kolekcji, a całość zagruntowałam gessem. Następnie pastę strukturalną zabarwiłam na żółto i przez szablon odcisnęłam sześciokąty, przypominające plaster miodu. Trochę stempelków, chlapania farbami i tuszem w kolorze czarnym. Pszczółki są ze stempelka, zembossingowane na gorąco i wycięte. Całość trochę wyostrzyłam czarnym markerem, obrysowując kontury i podkreślając kształt kwiatów.
I powiem Wam, że ja odleciałam na punkcie tych deseczkowych papierów. A Wy?










Zapraszam w przyszły wtorek. Tym razem na warsztat poszła kolekcja z księżniczkami. 
A już jutro na blogu Bee Scrap pokaże Wam swoją super inspirację Paulina czyli scraPINA.

Cmok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)