16 listopada 2014

Szkatułka dla twardziela

Lubię wyzwania. I takim też było wykonanie tej szkatułki. Bo, w świecie różu i koronek musiał pojawić się męski akcent. Miało być wystrzałowo i po żołniersku. Zatem nic grzecznego, nie wchodziło w grę. Trzeba wszystko porządnie umorusać w mediach.

Wróciłam więc, do decou i zmajstrowałam taki oto obiekt.

Bazą było drewniane pudełko, zabejcowane mieszanina farb akrylowych. Wierzch zdobi wydruk laserowy, zmediowany płynem do transferów. Co się napociłam, żeby tak duży obrazek mi się dobrze przykleił... to tylko moje. :) Cieniowania różnymi rodzajami patyn i wosków. W środku trochę zielonego filcu, żeby dodać szyku. 
Właścicielowi się podoba. I o to chodziło! :)







2 komentarze:

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)