18 maja 2014

Art Journal # Maj

Maj kojarzy mi się z kwitnącymi drzewkami wiśni, jabłonek i śliw. Do tego fruwające ptaszki i inspiracja gotowa. I tak, przeglądając ostatnio moje przydasie, natknęłam się na papier ryżowy. Jeszcze za czasów decoupażowania, obkupiłam się i  całkiem o tym zapomniałam...






A teraz na warsztat, jako pierwszy, poszły ptaszki i różane wzorki, które wykorzystałam w pracy nad herbaciarką dla babci. Tym razem w mix mediowej odsłonie w art jurnalu.






























W pracy skorzystałam z pięknego szablonu Memory Box.








 Pierwszy raz pracowałam z mgiełkami. Perłową żółcią i  kredowym różem od 13 arts. Trochę brokatu, stempelków. Tusz w kolorze fuksji Latarnia Morska i srebrna patyna Pentart. Oraz brokat w kleju. 



Enjoy <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)